Deel dit artikel:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

CamelBak en Saunier Duval-Scott tegen waterverspilling

CamelBak heeft een originele promotiecampagne bedacht voor zijn nieuw project over duurzame hydratatie, 'Choose to Re-Use'. Daarbij krijgt het Amerikaanse bedrijf, dat vooral bekend is van de drinkrugzakken, medewerking van de Spaanse wielerploeg Saunier Duval-Scott.






Leonardo Piepoli en teammanager Pietro Algeri van Saunier Duval-Scott
Tijdens de drie grote rondes zullen de renners van Saunier Duval-Scott dit jaar in totaal 1200 ‘speciale’ bidons in de menigte gooien.

De ‘Pick up the Podium’-promotie werd dit jaar voor het eerst tijdens de Ronde van Californië gehouden en zal worden voortgezet in de Giro in mei, gevolgd door de Tour in juni en de Vuelta in september.

De promotiecampagne moet mensen informeren over CamelBaks nieuwe project over duurzame hydratatie, ‘Choose to Re-Use’, en de daarmee verbonden Podium-flessen van CamelBak.

Elke bidon uit de beperkte uitgave zal een geheime promotiecode dragen en die code moet je dan doormailen naar CamelBak om jouw prijs te claimen.