Deel dit artikel:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

La Passione kleedt Movistar in 2022

Volgend wielerseizoen zullen de dames en heren van het Movistar Team rondrijden in outfits van La Passione. Na een periode van voortdurende groei is het Italiaanse kledingmerk nu voor het eerst partner van een World Tour team. Er wordt ondertussen al druk gewerkt aan het ontwerp van de racekit voor 2022, waarbij de minimalistische stijl van La Passione duidelijk zal aanwezig zijn.

Ondermeer levende wielerlegende Alejandro Valverde, ontluikend talent Enric Mas en belangrijke vrouwelijke renners als Annemiek van Vleuten en Emma Norsgaard zullen volgend jaar gehuld worden in La Passione.

“Tijdens onze eerste ontmoetingen met Eusebio Unzué en zijn team merkten we de wil om het pad van gemeenschappelijke groei te bewandelen met hoogperfomrante producten en het verhaal van ons partnerschap”, vertelt stichter en CEO van La Passione, Giuliano Ragazzi. “Wij beschouwen de feedback van de renners en begeleiders als een belangrijke aanwinst omdat dat cruciaal zal zijn bij het verbeteren van onze producten. Alle innovaties die uit deze samenwerking voortvloeien zullen ook voor de dagdagelijkse consument beschikbaar worden.”

“Bij de keuze van partners op vlak van uitrusting staan twee hoofddoelen steeds voorop”, vertelt Movistar Team general manager Unzué. “We willen onze prestaties verbeteren én er tegelijk ook fantastisch uitzien. Op die vlakken geloof ik dat we met La Passione een optimaal niveau zullen bereiken. Net als het Movistar Team is de kledingfabrikant een sterk merk met een heel afgelijnde persoonlijkheid. Wanneer deze twee attractieve merken samenwerken, krijgen de fans de meest stijlvolle wieleroutfits te zien.”