Deel dit artikel:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Rondes inspireren Tifosi Optics

Momenteel rijden de renners de Ronde van Italië en dat bracht de ontwerpers van Tifosi Optics op ideeëen. Zij ontwierpen twee zonnebrillen gebaseerd op de Giro en de Tour.






De Italia en de France (foto tifosi optics)
Tifosi Optics is de nummer één op het gebied van zonnebrillen en dat blijkt ook uit hun laatste ontwerpen. Voor de Ronde van Italië en de Ronde van Frankrijk brachten ze de Tifosi Logic Italia en de Tifosi Logic France uit.

De Logic Italia kreeg een roze kleur met witte accenten. Het model wordt geleverd met Tifosi Optics Light Night Fototec lens die zich automatisch aanpast aan de lichtomstandigheden. De Tifosi Logic Italia heeft een consumentenadviesprijs van 69,95 euro.

De ‘Franse’ editie is uiteraard geel met blauwe accenten. De bril wordt geleverd met 3 verwisselbare lenzen. Naast een smoke lens voorzien van een blauwe spiegel, wordt een smoke lens met rode spiegel (olievlek-effect) en een volledig transparante lens meegeleverd. De Tifosi Logic France heeft een consumentenadviesprijs van 59,95 euro.

Als extra ontvangt men bij aankoop van één van deze modellen gedurende de maanden juni en juli een gratis proefpakket van de nieuwe Dextro Energy Sports Nutrition lijn. Deze lijn bestaat uit een energiedrank, een licht verteerbare energiereep, een vloeibare gel en dextrose tabletten.